THUMB-Campagnes-Roeselare.jpg

Van kasseivreter tot fijnproever

advertising, campagne, campaign, outdoor, poster, print, tourism

TOERISME ROESELARE 2018

Roeselare, dat is shoppen én lekker eten. Hun allergrootste troef? Dat is natuurlijk de koers. Samen met topfotografe Frieke Janssens maakten we campagnebeelden die de drie troeven smaakvol combineerden. En een stijlvolle, toeristische brochure met uitvouwbare wandelkaart.

Frederik De Vlaminck concept, art direction, design | Frieke Janssens fotografie | Gemaakt bij Absoluut

Campagnebeeld Toerisme Roeselare

Campagnebeeld Toerisme Roeselare

Nederlands: Van kasseivreter tot fijnproever. Campagne affiche Toerisme Roeselare. Een coureur eet pasta met kasseien. Frieke Janssens

English: “Van kasseivreter tot fijnproever”, literally “For cobblestone-eaters and foodies”. Cobblestone-eaters is a Belgian adage for avid cyclists. Campaign image Toerisme Roeselare. Cyclist eating cobblestone pasta. Frieke Janssens

Campagnebeeld Toerisme Roeselare

Campagnebeeld Toerisme Roeselare

Nederlands: Van kasseivreter tot fijnproever. Campagne affiche en brochure Toerisme Roeselare. Frieke Janssens

English: Van kasseivreter tot fijnproever. Campaign poster and brochure Toerisme Roeselare. Frieke Janssens

Campagnebeeld Toerisme Roeselare

Campagnebeeld Toerisme Roeselare

Nederlands: Van wielerkoningin tot shopping queen. Campagne affiche Toerisme Roeselare. Een fietser bedolven onder winkeltassen. Frieke Janssens

English: Van wielerkoningin tot shopping queen. Campaign image Toerisme Roeselare. Cyclist covered in shopping bags. Frieke Janssens