THUMB-SuperCheckIn.jpg

SuperCheck.in

HUISSTIJL 2021

Bram Luyten heeft een passie voor innovatie, technologie en de strijd tegen klimaatverandering. Hij gelooft in Tesla en hun netwerk van Superchargers als een ecologisch en avontuurlijk alternatief voor het vliegtuig. Om dat geloof te verspreiden, ontwikkelde hij SuperCheck.in, een app die de ervaring van de Superchargers rijker maakt, er extra invulling aan geeft. Daarom vertrok ik van de lege binnenvorm van de chargers als basis voor het logo. Wordt vervolgd!

Zit jij met een straf idee dat een sterke branding kan gebruiken? Laat me iets weten!

Logo voor SuperCheck.in

Logo voor SuperCheck.in

Nederlands: logo-ontwerp voor SuperCheck.in. Het beeldmerk vertrekt van de lege binnenvorm van de Supercharger. Binnenin die vorm zien we een sterk gestileerd landschap dat doet denken aan heuvels, bergen en wegen.

English: logo-design for SuperCheck.in. We see a frame reminiscent of the empty inner shape of the Superchargers. Inside that shape wee see a stylised landscape of roads, rolling hills and mountains.

Logo voor SuperCheck.in

Logo voor SuperCheck.in

Nederlands: logo-ontwerp voor SuperCheck.in. Het beeldmerk vertrekt van de lege binnenvorm van de Supercharger. Binnenin die vorm zien we een sterk gestileerd landschap dat doet denken aan heuvels, bergen en wegen.

English: logo-design for SuperCheck.in. We see a frame reminiscent of the empty inner shape of the Superchargers. Inside that shape wee see a stylised landscape of roads, rolling hills and mountains.

Branding voor SuperCheck.in

Branding voor SuperCheck.in

Nederlands: branding voor SuperCheck.in. Het beeldmerk vertrekt van de lege binnenvorm van de Supercharger. Binnenin die vorm zien we een sterk gestileerd landschap dat doet denken aan heuvels, bergen en wegen.

English: branding for SuperCheck.in. We see a frame reminiscent of the empty inner shape of the Superchargers. Inside that shape wee see a stylised landscape of roads, rolling hills and mountains.